Najczęściej zadawane pytania

1. Jak dokonać zakupu ?
2. Czy niezbędna jest rejestracja ?
3. Czy mogę składać zamówienie telefonicznie ?
4. Jak zmienić ilość produktów w koszyku ?
5. Jak usunąć produkt z koszyka ?
6. Czym jest newsletter ?
7. Jak mogę dowiedzieć się co aktualnie dzieje się z moim zamówieniem ?
8. Nie mogę się zalogować ?
9. Zapomniałem hasła ?
10. Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?
11. Czy mogę dodać coś do mojego zamówienia ?
12. Czy mogę zmienić formę płatności lub ilość zamówionych produktów ?
13. Czy udzielacie rabatów ?
14. Jak szybko otrzymam zamówiony towar ?
15. Czy sprzedawane towary w Waszej Hurtowni są nowe i posiadają gwarancje ?
16. Czy dokonujecie napraw gwarancyjnych ?
17. Nie mogę znaleźć produktu ... ?
18. Nie prowadzę żadnej działalności czy mogę dokonać u Was zakupu ?
19. Czy od produktów, które są aktualnie w promocji udzielane są rabaty i czy można je łączyć ?
20. Czy cena = ilości sztuk w opakowaniu (informacja w opisie produktu) ?
21. Czy muszę kupować całe opakowania ?

1. Jak dokonać zakupu ?

  • dodajesz wybrane przez Ciebie produkty do koszyka,
  • przechodzisz do kasy (klawisz "koszyk"),
  • wypełniasz formularz z danymi do wysyłki i zapisujesz dane,
  • wybierasz metodę dostawy oraz sposób płatności,
  • potwierdzasz złożenie zamówienia.

 

Jeśli wszystko przebiegło poprawnie, otrzymasz od nas automatyczny email z indywidualnym numerem zamówienia. Możliwy jest również, telefon od naszego pracownika jeśli nastąpiły jakieś drobne komplikacje lub brakło nam zamówionego przez Ciebie towaru. Pamiętaj aby po zakończeniu transakcji wylogować się ze swojego konta.

2. Czy niezbędna jest rejestracja ?

Nie, możesz również złożyć zamówienie jako "gość" bez zakładania konta lub wysłać je na adres email. Jednak, jeśli zdecydujesz się założyć u nas konto:

  • będziesz mógł sprawdzać na bieżąco stan swojego zamówienia oraz śledzić wszystkie pozostałe, które złożyłeś na naszej stronie,
  • będziesz brał udział w różnych promocjach i konkursach organizowanych przez naszą hurtownię,  
  • będziesz na bieżąco informowany o danych o produktach, które wzbudziły Twoje zainteresowanie.

3. Czy mogę składać zamówienie telefonicznie ?

Tak, jednak ze względów logistycznych preferujemy zamówienia złożone poprzez naszą stronę lub emialem. Przyspiesza to znacznie czas wysyłki.

4. Jak zmienić ilość produktów w koszyku ?

Aby tego dokonać, należy klikąć z klawisz "plus" lub "minus" w okienku "ilość".

5. Jak usunąć produkt z koszyka ?

Wybierasz produkt, który chcesz usunąć a następnie klikasz klawisz "usuń".

6. Czym jest newsletter ?

Są to informacje o nowych produktach, ofertach promocyjnych i inne ważne wiadomości, które od czasu do czasu są wysyłane do naszych klientów.

7. Jak mogę dowiedzieć się co aktualnie dzieje się z moim zamówieniem ?

Należy zalogować się na swoje konto. Na bieżąco wysyłamy również informację na adres emial gdy status zamówienia ulegnie zmianie. 

8. Nie mogę się zalogować ?

Aby zalogować się na swoje konto, należy wpisać pełny adres email oraz hasło, które wybrałeś przy rejestracji.

9. Zapomniałem hasła ?

Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła, kliknij "zapomniałeś hasła" podczas logowania, następnie wpisz adres email podany przy rejestracji konta, system wygeneruje nowe hasło.

10. Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?

Każdy klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że towar nie jest uszkodzony, jest w oryginalnym opakowaniu, posiada komplet dokumentacji i nie nosi śladów eksploatacji.

11. Czy mogę dodać coś do mojego zamówienia ?

Tak, pod warunkiem, że Twoje zamówienie nie zostało już wysłane. Prosimy o email lub złożenie nowego zamówienia, na produkt, który chcesz dodać.

12. Czy mogę zmienić formę płatności lub ilość zamówionych produktów ?

Tak, prosimy wysłać odpowiednią dyspozycję na nasz adres email.

13. Czy udzielacie rabatów ?

Rabaty udzielane są indywidualnie. Doceniamy stałych klientów oraz takich, którzy planują zrobić większe zakupy.

14. Jak szybko otrzymam zamówiony towar ?

W 90% wysyłamy paczki w ciągu 24-48 godzin od daty złożenia zamówienia. Jeśli pojawią się jakieś małe braki magazynowe, zostaniesz poinformowany przez naszego pracownika, kiedy możesz spodziewać się przesyłki. Niektóre produkty sprowadzamy na zamówienie, ale wtedy taka informacja zawarta jest w opisie towaru.

15. Czy sprzedawane towary w Waszej Hurtowni są nowe i posiadają gwarancje ?

Tak, wszystkie posiadają gwarancje producenta lub importera.

16. Czy dokonujecie napraw gwarancyjnych ?

Niestety nie, dokonuje ich sieć autoryzowanych serwisów, których adresy podane są na karcie gwarancyjnej, zgodnie z zasadami zawartymi w tejże karcie.

17. Nie mogę znaleźć produktu ... ?

Skorzystaj z wyszukiwarki na stronie głównej lub linku pokaż wszystko. Jeśli nadal nie możesz znaleźć szukanego produktu to prawdopodobnie nie ma go na stronach naszej hurtowni. Napisz do nas lub zadzwoń, być może będziemy w stanie sprowadzić dla Ciebie poszukiwany towar.

18. Nie prowadzę żadnej działalności czy mogę dokonać u Was zakupu ?

Tak, każdy klient może założyć u nas konto i robić zakupy. 

19. Czy od produktów, które są aktualnie w promocji udzielane są rabaty i czy można je łączyć ?

Niestety nie.

20. Czy cena = ilości sztuk w opakowaniu (informacja w opisie produktu) ?

Cena towaru = 1 sztuka. Jeśli w nazwie produktu pojawi się liczba w nawiasie, np. kołek rozporowy KRX-10x50 (100 szt.); wtedy, cena = ilości całego opakowania.

21. Czy muszę kupować całe opakowania ?

Każdy klient może umieścić w koszyku tyle produktów ile tylko chce, nawet 1 sztukę.